Berta Lászlóné Marika

workwomensuccess

workwomensuccess

RÓLAM

2018. június 06. - workwomensuccess

Tanácsadóként dolgozom, de mindig is így volt.......

A KEZDETEK

Közgazdászként, okleveles könyvvizsgálóként is szolgáltatást végeztem.
Aztán jött egy alattomos betegség, ami - azóta tudom, - egy figyelmeztetés volt.

Mindannyiunk életében van ilyen, - csak van, aki belehal. Én a "gyengéd" lökdösést img_20171120_205837.jpg
is vettem. 

Amikor a fájdalmaim megszűntek, lettem figyelmes egy LEHETŐSÉG-re. Csupa
nagybetűvel. Nem véletlenül mondják, hogy amikor rendbe rakod magad, amikor
jól vagy, észre fogod venni - ami addig is ott volt, - a jeleket. Előtte
mutathatták volna, lehet, hogy át is estem rajta, de számomra nem létezett.

Még valami nem létezett számomra: IDŐ. Ez nem egy új fizikai jelenség, sokan
ismerik. Amikor el vagy havazva, ki sem látszol a sok teendőből.
Megszűnik számodra
az idő, mert soha nincs időd semmire. 

Ez a két - fizikai és lelki - fájdalom vezetett el ide.

Hogy kaptam még 1 esélyt. Egy másodikat......

Esélyt arra, hogy másképp éljem tovább az életem. Arra, hogy segítsek másoknak.

Van, akit felébreszteni kell.
Van, akit felsegíteni...
Van, aki felismeri, de nem tudja, hogyan tovább....

A saját példámmal és sok-sok nő, anya példájával szeretném megmutatni: soha nem késő. Mindig van lehetőség, csak észre kell venni és sosem késő segítséget kérni.

Nem KELL belehalni, hanem változtatni kell!

Először a saját életünkön, a magunk elfogadásán..... de erről majd máskor :)

Itt, a blogon csak ötleteket, történeteket fogsz látni, a megvalósítás
viszont már a TIÉD.

Contact:

Ha nem tudod, mit tegyél?
Ha csak egy jó beszélgetésre vágysz.
Ha megosztanád velünk a te történetedet.

012_1527540613.JPG

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://workwomensuccess.blog.hu/api/trackback/id/tr4614027996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása